Perioada sufletului meu…1988 – 1996

Am 28 de ani, 29 in doar citeva luni. Un inceput de viata, poate o jumatate, poate chiar finalul ei…nu poti sti niciodata.

e citeva zile, de cind am scris articolul cu aruncarea casetelor audio, ma tot gindesc la „perioada aceea”…Ce inseamna insa „perioada aceea” pentru mine, raportat la viata mea de pina acum?

„Perioada aceea” reprezinta anii pe care mi-i aduc aminte cu cea mai mare placere, anii pe care ii iau mereu ca reper cind vorbesc de copilarie/adolescenta.
As cuprinde aceasta perioada undeva in intervalul 1988-1996.

>> Citeste mai departe pe blogul lui Cristian Roman.

0 Responses to “Perioada sufletului meu…1988 – 1996”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

