EU in UE

Cu palariuta la plaja Nu ma consider buricul pamantului. Dar nu vreau sa uit de mine, cea care am fost si cea care sunt acum, in favoarea celei care voi fi.

De-asta, vreau sa ma „inghet” (desi am avut de mica probleme cu frigul – mereu aveam mainile si picioarele inghetate, spre spaima parintilor si -mai ales- a bunicilor mei) in Capsula Timpului, ca sa-mi pot da seama ce efecte a avut integrarea asupra mea.

Prima mea vizita la mare a insemnat „dragoste la prima vedere”, dar oarecum duplicitara: nu ma hotaram in ruptul capului daca-mi place mai mult apa (mi s-a povestit ce mai tragea mama de mine sa ma scoata „pe uscat”, iar eu „nu si nu”, desi imi tremurau buzele de frig) sau nisipul (tot din povesti am aflat ca, odata revenita acasa, ma intindeam pe covorul din sufragerie si ma jucam – virtual- cu nisipul amintirii mele).

>> Citeste mai departe pe blogul Gânduri – Alina Hodovanu, Bucuresti_

0 Responses to “EU in UE”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

