Capsula timpului, sau ce ne-am dori…

Daca primeam aceasta intrebare de la Carmen pe cand aveam 18 ani, ce mi-as dori eu asa in general, probabil ca as fi venit cu un citat; ultima fraza din “Picnic la marginea drumului” de fratii Strugatki : “Fericire pentru toti, pe gratis, si hai sa nu plece nimeni suparat!”.

(…..)
Si in afara de acel citat poate ca as mai adauga sau mai degraba as incepe cu aceasta rugaciune: fie ca noi romanii sa ne redescoperim identitatea si sa nu ne uitam istoria si nici traditiile; sa ne depasim frustrarile, deceptiile, neimplinirile si sa ne redescoperim mandria de a fi romani.

(…..)

Si as incheia – daca este sa urmez acelasi ton – cu un alt citat, de data asta din Phoenix:

Fie sa renasca numai cel ce har / are de-a renaste, curatit prin jar, / din cenusea proprie / si din propriul scrum, / astazi ca si maine, / pururi si acum.

Asta mi-as dori.

Punct.

>> Citeste mai departe pe blogul lui Lucian Savluc –  Vancouver_, Canada_

0 Responses to “Capsula timpului, sau ce ne-am dori…”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

