Bunicul meu

In clasa a 9-a fiind, scriam compunerea de mai jos pentru ora de romana. Lasand la o parte latura artistica impusa de context, aceasta marturisire de admiratie pentru bunicul meu merita sa fie publicata pe acest blog si in cadrul proiectului Capsula Timpului.

***

Trenul se îndreaptă cu repeziciune spre satul bunicilor mei. Arunc o privire peste dealurile nesfârşite de la poalele Munţilor Apuseni şi mă reîntorc la lectura mea. Încerc să citesc un vers, o strofă, dar ceva mă împiedică. Deşi îmi vizitez bunicii în fiecare vacanţă, simt un dor puternic de a-i revedea. Mi-l imaginez pe bunicul meu aşteptându-mă la poartă. Amintirile mă copleşesc din senin.

Bunicul meu este un om voinic, nu foarte înalt de statură. Ochii săi căprui şi calmi reprezintă o binecuvântare pentru cei care îl privesc, dar exprimă şi o linişte interioară profundă. Numai parul alb, tuns scurt şi parcă puţin neglijent îi tradează vârsta înaintată. Îmbrăcămintea o poartă mereu curată, chiar dacă e veche.

>> Citeste mai departe pe [toluen – the blog] – Silviu Vert, Timisoara_

2 Responses to “Bunicul meu”


  1. 1 Exchange Noiembrie 3, 2017 la 3:26 am

    I paу a visit day-to-day some blogs аnd blogs too read posts, however this webpage
    gives feature baased articleѕ.

  2. 2 Xxxnicetube.com Noiembrie 12, 2017 la 11:48 pm

    It is reɑlly a nice and helpful piece of info. I am satisfiedd tһat you simply shared this helpful info ԝith us.
    Pleaѕe keep us innformed ⅼike tһis. Thаnk you for sharing.


Lasă un răspuns

