Business-ul romanesc pe piata europeana

Romania a fost familiarizata cu Piata Unica europeana incepand din momentul definitivarii procedurii de ratificare a Acordului European din 1995, cand Romania a obtinut calitatea oficiala de tara asociata la Uniunea Europeana. Astfel, business-ul romanesc s-a adaptat noilor cerintelor impuse de Piata Unica europeana: conditii referitoare la libera circulatie a bunurilor, a serviciilor, a capitalurilor, a persoanelor, aceasta oferind companiilor romanesti mai multe economii de scală si costuri reduse; totusi Romania nu poate concura la nesfarsit doar prin faptul ca este o tara ieftina: intotdeauna va exista o tara mai ieftina.

>> Citeste mai departe pe blogul I, the CyberGolem – Petrvs, Bucuresti_

0 Responses to “Business-ul romanesc pe piata europeana”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s





%d blogeri au apreciat asta: