Ultimul meu articol din categoria Strategii postaderare

Mai sunt 19 zile si intram in U.E.

Cred ca acesta este ultimul meu articol din seria Strategii postaderare deoarece se presupunea ca rostul acestei categorii de articole era sa ma/ ne pregateasca pentru ce va urma dupa aderare.

Deja am enumerat tot ce se putea pe tema asta sau poate vei posta tu, in comentariul tau, ce mi-a scapat mie.

Un lucru care nu l-am facut in aceste articole a fost sa lansez o dezbatere despre marketing.
>> Citeste mai departe pe blog PlusValoare – jurnalul lui Hrisant – Bucuresti_

0 Responses to “Ultimul meu articol din categoria Strategii postaderare”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

