Tramvaiul 41 sau Eterna si fascinanta Romanie

Ar trebui să încep seria acestor articole dedicate proiectului nostru Zestre pentru Europa-Capsula timpului cu ceva mai „de bine” despre ţărişoara noastră”, şi aşa năpăstuită săraca de multe alte rele, gândindu-mă repede la inundaţii, schimbări şi reschimbări de miniştri sau articole despre cât de „bine” e văzută România prin cafenelele Angliei.

Tramvaiul 41Dar nu pot,….nu vă supăraţi pe mine. Şi cum aş putea dacă, plecând de dimineaţă cuminţică spre serviciu, cu căştile in urechi şi cu gândul la acest proiect, la ce lucruri minunate voi scrie eu aici despre micuţa noastră ţară, ajung la Tramvaiul 41, eroul acestei poveşti şi distrugătorul meu de bună dispoziţie.

De multe ori mă gândeam la norocoşii ăştia cu maşină, nu trebuie sa stea prin ger în staţii, nu trebuie să se înghesuie printre toţi cei care încă nu au început ziua cu un duş, etc….Alteori, sunt de-a dreptul fericită că eroul meu (cum, care erou?tramvaiul 41) trece falnic pe linia lui specială, luând faţa a sute de Merţane sau Gipane…Una peste alta, e al meu, cu bune şi cu rele, ştiţi voi, rău cu rău, dar mai rău e fără rău! M-am obişnuit cu el! Dar, până azi. Azi mi-a pus capac.
Să începem cu începutul…

(…)

>> Cititi continuarea pe blogul Despre lumea in care traim – Elena, Bucuresti_

1 Response to “Tramvaiul 41 sau Eterna si fascinanta Romanie”


  1. 1 biancabibiri Mai 9, 2010 la 11:00 pm

    vestitul 41, cred ca este eroul tuturor celor care-l folosesc. imposibil sa nu fie cineva care sa nu aibe amintiri ” frumoase” din acest tramvai;))


Lasă un răspuns

