A doua incercare de marturie

Ce va urma… asta nu ştiu, nu-s nici analist politic, nici cititor în stele. Cred că depinde doar de noi dacă va fi bine sau dacă va fi rău (greu).

Dar nu sunt de acord ca cei ce ne conduc să se bată cu pumnii în piept afirmând că intrarea în UE e victoria lor, „prada lor de război”, pe care oricum, ne-o vor servi cu plăcere şi la următoarele alegeri.

Lupta pentru integrarea în UE a început de mult timp şi în primul rând e bătălia noastră, a poporului, nu a conducătorilor, iubiţi sau neiubiţi.

A fost lupta mea, a ta, a fratelui meu… Şi am câştigat-o… Poate prea devreme, poate prea târziu… Asta numai timpul o poate demonstra, la fel cum doar în timp putem vedea dacă a fost bine sau rău… Că o să fie greu la început… nici asta n-aş putea să spun cu siguranţă dar cam asta e opinia generală. Eu cred că nici nu o să ne dăm seama dacă o să fie greu sau nu. Pentru că suntem, zic eu, destul de obişnuiţi cu greutăţile🙂

>> Citeste intreaga insemnare pe blogul My private…😀 world  Ruxx, Bucuresti_

0 Responses to “A doua incercare de marturie”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

