Poze de la parada, 1 decembrie 2006

parada 1 decembrie 2006, by Nihasa

De 1 Decembrie m`am trezit de dimineata sa merg la parada (e prima oara in ultimii ani cand fac asta) si mai ales sa fac si eu niste poze. Oarecum am fost surprins cata lume era prezenta la 10 jumatate dimineata. Bunici cu nepotei … tineri cu prieteni …multa lume. Un lucru foarte bun.

Am reusit sa ma strecor nitel in fata sa fac si eu niste poze. Nu toate au iesit extraordinar … lumina destul de slaba m`a impiedicat sa folosesc un timp mai mic de expunere. Eh ma plang ca o fata mare … puteam sa gasesc un loc mai bun daca ma straduiam dar intre noi fie vorba mi`a fost lene. (…)

(contributie via „Cristealizari”)

>> Continuarea si celelalte poze pe blogul Soft Pr0n ivil Bunny Love – Bogdan Epure, Bucuresti_

1 Response to “Poze de la parada, 1 decembrie 2006”


  1. 1 cristea Decembrie 16, 2006 la 10:46 pm

    Sunt tare curios cine sunt, cum se numesc si de unde sunt flacaii astia. I-as contacta si peste ani, cand vom deschide Capsula.


Lasă un răspuns

