Dorul de tara sau porcul de Craciun…

Cum se poate manifesta dorul de tara?

E o intrebare la care m-am gandit adeseori dar nu pot da un raspuns personal, pentru ca nu l-am simtit niciodata. Nu am iesit in afara granitelor noastre dragi asa ca…

In schimb l-am vazut manifestandu-se la fratele meu intors din Spania. Da …a ingrosat si el randurile celor ce aduc valuta de sarbatori D . In definitiv…inginer cu 5 mil in tara…In sfarsit nu despre asta era vorba…

Pe drumul spre Romania ma suna si-mi spune: “-Ai grija…vezi sa nu taie tata porcul. Il tai eu cu mana mea!”

>> Citeste mai departe pe blogul Asa vreau eu – Anisimi, Bucuresti_

0 Responses to “Dorul de tara sau porcul de Craciun…”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

