Bradul … pentru voi

Astazi am impodobit bradul.

Am ales cu grija ghirlande si globuri…Le-am asezat pe crengutele plapande, pe unele cu mana tremuranda de emotie, pe altele zambind de aduceri aminte, pe unele razand din toata inima…

Am inceput sa le asez de jos, de la baza…

Un glob argintiu pentru profesia mea, unul albastru pentru realizari, unul rosu pentru nazuinte.

Am pus o ghirlanda pentru colegii mei de liceu, una pentru cei din facultate. Nu am uitat sa pun un glob auriu pentru profesorul de limba romana din liceu…

Am zambit si am pus un glob rosu pentru echipa mea de fotbal. Pentru ei am dat prima data cu pumnul in perete…pentru ei am ascultat ore in sir la radio…”Fotbal minut cu minut”

Un glob auriu…pentru vacantele de vara petrecute la mare si langa el unul rosu pentru primele tresariri stangace ale inimii.

>> Citeste restul insemnarii pe blogul Asa vreau eu – Anisimi, Bucuresti_

0 Responses to “Bradul … pentru voi”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

