Citim in Libertatea

După cum am mai spus (şi dacă n-am spus, repet ;) ) dimineaţa pân’ la muncă fac revista presei. Şi cum zilele astea n-am mai prins Compact la metrou, am citit ce aveau vecinii. Azi, Libertatea. De unde am aflat că o fostă fată de la pagina 5 actuală cover-girl la Playboy e viitoare cântăreaţă într-o formaţie cu încă o miss Playboy.

    O nouă şi incontestabilă dovadă a profesionalismului din industria muzicală românească (şi nu numai), unde fete decorative devin peste noapte super-vedete, în timp ce artişti cu talent se pierd în anonimat.

    Ce şanse au cei talentaţi?

……

    Altă întrebare de baraj: când va fi “dezgopată” Capsula Timpului, se va fi schimbat ceva din ce-am scris eu aici?

>> Citeste insemnarea pe blogul Lead me to the rock that is higher than I – Doru, Bucuresti_

0 Responses to “Citim in Libertatea”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

