De ce astept sa ajung acasa

In primul rand pentru a-mi revedea parintii si sora. Dar nu despre asta am vrut sa scriu. Ci despre ceva ce ma surprinde de fiecare data cand merg la ai mei (in Constanta).

Respectiv viteza in care adopta schimbarile care acum cativa ani pareau o realitate indepartata.

In primul rand au renuntat demult la conexiunea de internet dial-up in favoarea celei prin cablu.

Apoi ii aud pe parintii mei spunand ca Laura, sora mea mai mica, sta prea mult la calculator. Respectiv la “internet”.

Si asta n-ar fi mare supriza, pentru ca stim cu totii cum e cu tinerii si cu internetul.

Insa nu de putine ori mi se intampla sa trec prin fata biroului tatalui meu si sa-l vad aplecat la calculator. Studiaza site-uri financiare. Bursa. Fonduri de investitii. Eu i-am aratat la un moment dat Wall-Street.ro, si de atunci il deschide din “favorites”.

Ca sa va faceti o imagine, tatal meu este medic ginecolog. Calculatorul nu insemna mare lucru pentru el, pana acum un an-doi. Era doar lucrul ala indispensabil pe care trebuia sa il cumpere pentru mine si pentru Laura.

In ultima vreme insa ma tot cheama sa-i rezolv task-uri “imposibile” la calculator. Cum ar fi “intrarea in adresa lui de email”.

Eu am probleme sa ii explic notiunea de “browser”. Sau sa-l fac sa inteleaga ca internetul nu poate fi vazut ca un dat, ci printr-o “aplicatie software”. Ca un site are un “URL”, si ca se poate ajunge la el si altfel decat din Google sau din “favorites”.

>> Citeste mai departe pe blogul lui Dragos Dehelean – Bucuresti_

3 Responses to “De ce astept sa ajung acasa”


  1. 1 Andrei Sava Decembrie 27, 2006 la 12:28 am

    Am mai adaugat 2 insemnari in capsula timpului. Una despre obiceiuri si una despre Craciun🙂 si prima zapada.

  2. 2 Carmen Holotescu Decembrie 27, 2006 la 1:09 am

    Multumim, Andrei.

    Sarbatori fericite!

    Carmen

  3. 3 Andrei Sava Decembrie 27, 2006 la 10:36 am

    Pentru imaginea cu Obiceiuri, adaugati blogul lui Nic – i-photo ca sursa.

    Multumesc,

    Andrei


Lasă un răspuns

