Netoo #4 – The Movie

vlcsnap-186807.jpg

Atata v-am amenintat cu filmul de la Netoo Party ca acum trebuie sa ma tin de cuvant.
Iata, s-au straduit sa ramana totul inregistrat:

Imaginea: Rares Mirica, Alina Hodovanu, Cristi Dorombach

vlcsnap-186980.jpgMontaj: Cristi Dorombach

Reporter: Adrian Cristea

Asa inacaaat, Doamnelooor si Domniloooor…..

Netoo#4 -The Movie!!!

Cam “asa” ne-am distrat, “asa” a fost, despre “asta” am vorbit toata seara (evident, ce credeati, cu doi “iepurasi de fata”…).

Au aparut comentarii ca nu au fost niste vedete.
Da, asa e! N-au putut. Sau n-au stiut. Sau n-au vrut.
So…?

Noi, cam asta am facut!
Voi?

>> Insemnare preluata de pe blogul Cristealizari – Adrian Cristea, Bucuresti_

La intalnire au fost:

vezi semnaturile: Lista de prezenta

5 Responses to “Netoo #4 – The Movie”


  1. 1 Alexandra Decembrie 27, 2006 la 9:25 pm

    si cam cine ar vedetele in cauza ? am o banuiala dar sa vedem…

    mie imi pare bine ati ras, ca a fost voie buna acolo si sunt convinsa ca acum va cunoasteti mult mai bine decat dupa celelalte 3 intalniri netto.

  2. 2 Carmen Holotescu Decembrie 27, 2006 la 11:51 pm

    Buna, Alexandra,

    Am luat lista din foaia cu semnaturi – apare mai sus.

    Imediat va apare si noua ta insemnare – multumiri.

    Numai bine,
    Carmen

  3. 4 Piticu21 Decembrie 28, 2006 la 11:07 am

    pai vedetele am fost noi alexandra … ca de aia aparem in video😉

  4. 5 nihasa Decembrie 28, 2006 la 8:30 pm

    aparent the highlight a fost discutia despre a da acolo unde e caldut … tz tz tz v`am zis eu ca sexul e popular.


Lasă un răspuns

