Despre proiect

De mai multe zile am „ochit” proiectul Zestre pentru Europa – Capsula Timpului!

Furat de timp, cu multimea de lucruri mai marunte sau mai importante, am lasat timpul sa se scurga (rau am facut) în defavoarea acestui proiect.

La prima vedere nici nu stiu ce aş putea introduce în Capsula Timpului?

Poate revista-blog Atlantis de Nord a studentilor mei de la Inginerie si Management sau blogul doctoranzilor sau micul muzeu virtual al tehnicii realizat de studentii mei de la Inginerie Mecanica si Inginerie Industrială sau poate studenţii şi foştii studenţi rămaşi în lumea blogging-ului?

i-ar placea sa organizăm un blogger-party, în „buricul târgului”, aşa o adunare plănuită şi care să se şi întâmple…..sa ne cunoaştem, să ne fotografiem, să facem un blog al bloggerilor din oraş, să ne stim cei care suntem….si aşa să intrăm în Capsula Timpului!

>> Insemnare preluata de pe blogul Nerezonabilul Profesor – Mircea Lobontiu, Baia- Mare_

0 Responses to “Despre proiect”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

