Hop si eu in lada cu zestre!

As vrea sa pun si eu in lada cu zestre pentru Europa un blog… blogul meu din studentie: Detinut in facultate… doar asa, ca sa stim cu ce o sa se ocupe studentii peste 5-10 ani. As vrea sa mai pun niste fotografii de prin locurile unde am copilarit, sper sa ramana la fel. Nu se putea sa o uit pe nepotica mea:
Peste 10 ani o sa revin cu fotografii🙂.

La capitolul asteptari:
In 5 ani vreau si eu o sotie si un copil! Nu cred ca vreau prea mult.

>> Insemnare preluata de pe blogul aiureli.ro – Dani Muresan, Baia-Mare_

0 Responses to “Hop si eu in lada cu zestre!”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

