Mandria de a fi bun (Insemnarea anului pe blogul meu)

Cateodata in viata cuiva apre un om care ii poate schimba radical opiniile, gandirile, trairile, sentimentele etc. Astazi a fost una din zilele in care am cunscut, intr-adevar o astfel de persoana.

e fapt il stiam de mai demult, si il apreciam enorm.

Aernout Van Lynden este profesorul meu de jurnalism la Universitatea Americana din Bulgaria. Un om cu o experienta de 20 de ani ca reporter de razboi, un om care a vazut multe la viata lui.

I-a conoscut pe Milosevic, pe Van Karadjic, pe Lady Di, si multi multi altii. A depus 4 marturii la Tribunalul de la Haga, dintre care doua impotriva lui Milosevic, in timpul procesului acestuia, de fapt Van Lynden a fost chiar un martor cheie in acel proces.

Acum e la AUBG.

Astazi m-a chemat la el in birou. Facusem o prezentare despre Advertising – mai exact – The Marlboro Man – si a dorit sa discutam nota mea. Nu ma asteptam sa iau A – poate A- sau B+ – mi-a spus ca m-am descurcat excelent, si ca e mandru ca sunt studentul lui – mi-a vorbit despre notiunea de jurnalist – m-a intrebat daca, intr-adevar asta vreau sa fac. I-am raspuns ca da. De cand eram mic jurnalismul a fost visul meu. Si a fost bucuros cand a auzit asta. Mi-a placut ca a zambit pe parcursul intregii conversatii, si m-a privit direct in ochi.

>> Citeste mai departe pe blogul Reverberatii – blog civilizat – Marius Nicolescu, Constanta_

0 Responses to “Mandria de a fi bun (Insemnarea anului pe blogul meu)”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

