Capsula Timpului

Un proiect interesant care vrea sa adune marturii din blogosfera…Mai greu, insa cu motivarea potentialilor participanti. Si cred ca aici vor trebui sa lucreze ceva mai mult autorii.

Eu, de exemplu m-am decis greu sa scriu ceva despre initiativa, nu pentru ca as fi greu de convins, ci pentru ca motivarea a venit oarecum in contradictie cu lenea de sfarsit de an. Totusi, dupa lupte seculare, care-au durat cateva saptamani, m-am hotarat sa las urmasilor mei imbecili si degenerati, precum si ilustrului care voi deveni, cateva randuri.

Primul dintre ele se refera cu siguranta la locatia de peste 10 ani a subsemnatului, undeva intre Soare si prima constelatie apropiata, ca de…sunt SF-ist nascut si nu dobandit.

>> Citeste mai departe pe blogul radio…fm… – Claudiu, Madrid_, Spania_

5 Responses to “Capsula Timpului”


  1. 1 Radu Meirosu Ianuarie 1, 2007 la 2:33 pm

    La Multi Ani Capsulei Timpului… din Piata Universitatii

  2. 2 Carmen Holotescu Ianuarie 1, 2007 la 4:55 pm

    Radu,

    Multumiri de mesaj. Un 2007 plin de realizari!

    Te asteptam cu contributii la Capsula Timpului.

    Imaginea din Piata Universitatii – superba – ar putea fi una dintre ele.

    Carmen

  3. 3 Radu Ianuarie 1, 2007 la 5:37 pm

    Multumesc, Carmen (am raspuns si pe blog). Asa voi face. Spor si inspiratie (pe blog am mai gasit o combinatie care-mi place)

  4. 4 Marius Parciu Ianuarie 2, 2007 la 12:12 am

    As vrea sa ader „intru” in capsula. Mai e loc? Ce trebuie sa fac?

  5. 5 Carmen Ianuarie 2, 2007 la 11:46 am

    Buna,

    Sigur, te asteptam cu drag.

    Poti aleage o insemnare dintre cele deja existente pe blog sau sa scrii una noua; adauga, te rog, tag-ul Technorati capsulatimpului, asa cum apare in invtatie – https://capsulatimpului.wordpress.com/tag/prezentare-proiect/ .

    Noi vom prelua insemnarea / insemnarile pe acest blog.

    Succes si un 2007 cat mai bun,
    Carmen


Lasă un răspuns

