România de ieri

Aşa cum am promis, iată zestrea mea pentru Europa: format text, pentru că mi-e cel mai la îndemână.

Nu o să scriu despre România de acum, nu ştiu exact de ce, dar am senzaţia că România de dinainte va fi cea mai uşor uitată.
[Am vrut să scriu articolul ăsta de mai mult timp, aveam intro-ul salvat ca draft, dar nu mi-am găsit timpul şi dispoziţia necesare. Nu că acum m-ar fi vizitat muzul©, dar se apropie sfârşitul anului şi nu vreau să las promisiuni neonorate – în măsura în care pot]
Aşadar,

România de ieri

Cei şapte ani de-acasă mi i-am petrecut în România comunistă şi cred că venirea mea pe lume s-a produs exact atunci când trebuia. Puţin mai devreme şi mi-ar fi părut rău [aş fi trăit prea mulţi ani sub comunism], puţin mai târziu şi aş fi fost un caz pierdut [mă uit la majoritatea copilaşilor mai mici decât mine şi mă apucă durerile de cap – mă opresc aici ca să nu supăr pe nimeni].

>> Citeste mai departe pe blogul Viitorul sună ocupat – Denisa, Hunedoara_

0 Responses to “România de ieri”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

