Pepsi Express – petrecerea

So, am facut-o si pe asta: am petrecut noaptea de revelion in tren, fara sa ma deranjeze ca sunt pe drumuri P

Am plecat de-acasa pe la 7 seara: nu stiam cum e cu mancarea in tren, asa ca am decis ca cel mai sanatos este sa mananc. Astfel evitam dorinte ascunse de sinucidere (saritul din tren, de exemplu, ca sa imi cumpar un covrig din cine stie ce gara, la 3 dimineata). Dilema a aparut insa dupa nici 5 minute: unde se poate manca la 7 seara, pe 31 decembrie? Va spun eu: la McDonald’s, care a si inchis la 8. In rest, pustiu. Desi pe strazi era plin de masini si de oameni, de Politie cu stegulete de UE, nu aveai unde sa mananci.

Astfel, inghitind in sec si mancand junk-food, am ajuns la 8:30 in gara (sa plecam la 9). Plecarea era de fapt de la 9:30, asa ca am stat, unde credeti, in McDonald’s… Pe la 9 am mers sa facem prezenta si ni s-au dat niste bratari albastre pe care scria mare “Pepsi Express”, precum si un plic cu bonuri de bautura. Am urcat in tren… si aici a venit surpriza: trenul arata chiar bine. Cu vreo 4 vagoane restaurant (adica luminate si cu mese la care puteai manca) pana la “scene”, adica vagoanele in care se putea dansa, care aveau numai niste banchete puse lateral. Cum am urcat destul de tarziu, grupul meu nu a mai prins loc la mesele din restaurant, asa ca ne-am plantat intr-unul din vagoanele cu bar D … sub o boxa.

Am plecat la 9:30, usor, usor. Din momentul in care a inceput sa se miste, parca am fost intr-un vis: ne miscam cu greu, ne clatinam in permanenta (totul de la miscarea trenului, nu sariti acum cu insinuarile, ca inca nu fusese timp sa bem ceva >:P ). Drama mea, insa: muzica se auzea atat de tare incat ciocanelul si scarita se clatinau de zor in urechea interioara. Sunt de acord, muzica trebuia sa fie tare, dar asta nu ma impiedica sa ma plang P

>> Citeste mai departe pe BLOGoree.ro blog – Bobby Voicu, Bucuresti_

0 Responses to “Pepsi Express – petrecerea”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

