A doua mea contributie

 >> Insemnare preluata de pe blogul radio…fm…Claudiu, Madrid_, Spania_

Daca primul post legat de Capsula Timpului a avut o nota umoristica, cel de-al doilea vreu sa fie cat se poate de serios, intrucat mi se pare normal ca un astfel de proiect sa beneficieze de seriozitate din partea tuturor. Ar fi ideal ca, in urma acestui proiect sa se creeze o comunitate solida de bloggeri care sa aiba in comun nu numai participarea la aceasta initiativa ci si o colaborare viitoare in alte domenii. Dar poate ca cer prea mult.In ceea ce priveste tema proiectului, mi-as dori ca peste 10 ani sa nu se mai vorbeasca despre Romania ca despre o tara in care domnesc mizeria, coruptia, somajul si saracia. Mi-as dori ca peste 10 ani sa ne cunoasca lumea asa cum suntem intr-adevar, oameni buni, care au ceva de spus si de facut, si o tara frumoasa, poate una dintre cele mai frumoase din Europa. Am plecat de cativa ani din Romania, pentru ca mi s-a oferit ocazia sa o iau de la capat in alta parte. unii, dintre cei ramasi in tara, m-au numit capsunar, desi n-am vazut capsunile la Madrid decat in magazine. Altii mi-au spus ca mi-a lipsit patriotismul atunci cand am parasit Romania. Altii insa m-au felicitat pentru ca am avut curajul sa fac pasul asta.

Pentru mine imi doresc doar un lucru. Sa am curajul sa fac si alti pasi, poate la fel de importani, si sa am si taria de a-i duce la capat. Nu stiu daca ma voi mai intoarce in Romania altfel decat in vizita, dar asta nu m-a facut mai putin patriot. Spuneam intr-un alt post ca am incercat intotdeauna sa vorbesc frumos de tara mea, chiar daca de cele mai multe ori nu aveam ce spune.

Cert este faptul ca apreciez initiativa pentru faptul ca au incercat sa uneasca un mediu interactiv macinat de orgolii marunte, si lupte pentru trafic, poate uneri nemeritat.

Sper ca in urma acestui proiect, si nu peste 10 ani, comunitatea romaneasca de bloggeri sa existe cu adevarat, sa sa fie recunoscuta dupa merite.

0 Responses to “A doua mea contributie”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

