Poemul minge dintre prieteni cardinali

un volum de poezie… virtual? si creat din mintile tuturor? pai incepe o poezie, scrie tu primul vers iar noi la comentarii continuam :

Stau pe covor aşa nu mă vezi din stradă C a r r a
Nu mi se văd ochii fardaţi cu valuri… Ela Roseni
pofticioşi de cireşe, mure şi căpşuni C a r r a
lupii cenuşii aleargă din irişi Ela Roseni
printre copacii din mâlul multicolor Ela Roseni
Paşii tăi mărunţi netezesc asfaltul Carmen
aripile tale pun între paranteze plozii demonilor-sforari Ela Roseni
sărim din frunză în frunză pe deasupra bălţilor de apă Poezif
vărsăm lacrimi dominatoare când ştim atât de bine să urlăm bâlbâit Ela Roseni

Lacrimă din lacrimă bălţile se reunesc şi pluteste peste ape o pălărie de hârtie Poezif
covorul meu indian simt că va intra în apă C a r r a
îmi pierd urma în negura amintirilor Carmen
si-mi pastrez umbra: credincioasa transparenta lipicioasa C a r r a

Eu aleg să joc şotron pe spinarea curcubeului. înainte de preludiu Ela Roseni

În zori de an ma uit in juru-mi
… un cosmar sau vis?
… sau poate Turnul de fildes d-un curcubeu va fi fost naruit
si pasul meu pe lâng-ai vostri pasi se simte
mai putin insingurat
sa nu mai plângem, suntem gata, pregatiti,
avem… Covorul Fermecat care ne astepta
urcati, cu grija… unu… doi… trei… al nostru-i viitorul!
Haideti! Anonim

>>Preluare de pe blogul scris de Carra Carmen R, Lyon_, Franta_

2 Responses to “Poemul minge dintre prieteni cardinali”


  1. 1 Carra Ianuarie 10, 2007 la 1:42 pm

    buna ziua organizatorilor si cititorilor!

    ZESTRE PENTRU EUROPA este un proiect binevenit, util si mai ales… la timp
    sunt ‘onorata’ la propriu si la figurat de participarea cu POEMUL-MINGE DINTRE PRIETENI CARDINALI (fac o paranteza pentru a va cere corectarea titlului, multumesc!)

    am gasit mesajul de la tine, Carmen, asa ca am sa adaug pseudonimului meu doua precizari:

    Carra (Carmen R., Lyon, Franta)

  2. 2 Carmen Holotescu Ianuarie 13, 2007 la 11:55 am

    Multumiri, Carmen, pentru contributii.

    Am corectat.

    Toate cele bune,
    Carmen


Lasă un răspuns

