Prima mea zi la Universitatea de Vest din Timisoara

Am gasit o poza despre prima mea zi in universitate. 1 iulie 1995 a marcat destinul meu universitar. Aveam biroul la etajul II, chiar deasupra intrarii principale. Intre timp, „m-am mutat” la parter, cu vederea spre gunoaiele universitatii. Hmm… ar trebui oare sa insemne asta ceva?
Duc dorul acelor vremi.

>> Insemnare preluata de pe blogul Despre chestii din viata(cu si fara tehnologie) – Gabriela Grosseck, Timisoara_

0 Responses to “Prima mea zi la Universitatea de Vest din Timisoara”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

