Revelionul aderarii

>> Restul fotografiilor pe blogul nwradu – Radu Dumitru, Bucuresti_

3 Responses to “Revelionul aderarii”


  1. 1 Ioana Sima Ianuarie 13, 2007 la 6:09 pm

    Nu ma descurc prea bine cu blogurile, ce si unde sa scriu, sunt abia la inceput. Sper ca atunci cand se va deschide capsula timpului sa am si eu un cuvant de spus in ceea ce priveste blogosfera… Oricum daca vreti filmulete din Piata Universitatii de la revelionul integrarii intrati pe blogul meu la sectiunea „de rev la universitate” si am acolo linkuri catre youtube unde am pus filmuletele de pe telefonul mobil. Va doresc succes cu acest proiect!

  2. 2 Carmen Holotescu Ianuarie 14, 2007 la 4:59 am

    Multumiri, Ioana, vom selecta cateva si le vom publica aici.

    Mult succes cu blogul – ai un stil foarte cald de a scrie si pozele sunt superbe.

    Carmen

  3. 3 Jones Costello Ianuarie 19, 2007 la 4:58 am

    Google is the best search engine


Lasă un răspuns

