Romania – cea mai frumoasa tara. Pentru ca este a mea.

Romania

Suntem romani. Uneori ne laudam radacinile glorioase, istoria bogata si mostenirea culturala. De cele mai multe ori ne comportam de parca ne-ar fi rusine de ceea ce suntem si de ceea ce se petrece aici. Spunem “Tara frumoasa, pacat de oameni”. Intotdeauna m-a intrigat expresia asta. De ce “pacat de oameni”? Poate am fost eu norocos insa oamenii pe care i-am intalnit nu se impusca pe strazi, au familii, majoritatea au prieteni vechi de zeci de ani iar romanul stie sa isi respecte aproapele chiar daca ani de saracie si opresiune ne-au intors unul impotriva altuia.

Cea mai frumoasa tara. Pentru ca este a mea.

Iubesc tara asta si abia in ultimul an am inceput sa deschid ochii spre ceea ce este cu adevarat. Munti inalti pana la cer si ape adanci. Mare, rauri, dealuri, campuri, paduri.Istorie de mii de ani. Cultura bogata. Avem o tara frumoasa. Avem si oameni cu suflet frumos. Din pacate il arata doar celor apropiati. Pentru ca le este frica de cei pe care nu ii cunosc. Ardelenii am observat ca sunt niste oameni de suflet, primitori. Moldovenii sunt oameni veseli, ospitalieri, credinciosi si foarte muncitori. Oltenii au o latura mai taioasa dar sunt ambitiosi si inteligenti. Isi iubesc locul si nu ezita sa il arate celor ce doresc sa il vada.

>> Citeste mai departe pe blogul kindablog – Mihai Dragan, Bucuresti_

14 Responses to “Romania – cea mai frumoasa tara. Pentru ca este a mea.”


  1. 1 bruno Februarie 4, 2009 la 10:52 am

    da intradevar romania este o tara superba, am avut ocazia sa merg prin cateva state europene insa romamia este o tare deosebita cu oameni primitori cu pitorescul sau intrun cuvant este bine acasa la tine in romania

  2. 2 cornel Februarie 28, 2009 la 9:14 pm

    da chiar e f frumoasa mai ales k este a noastra

  3. 3 Luigi Martie 2, 2009 la 9:47 am

    Cine nu isi iubeste tara…nu merita titlul de om…

  4. 4 Iulius Martie 5, 2009 la 7:39 pm

    Cred ca totusi Romanii adevarati au disparut… acum sunt doar facaturi romanii care au aparat aceasta tara au murit prin razboaie inainte sa se inmulteasca, au mai ramas lasii sa se reproduca.

    Tara e intradevar frumoasa dar nici din tren nu o vezi bine, ca-i cam vechi si pe sosele trebuie sa opresti ca stai ca pe vibrator.

  5. 5 aurelia Martie 10, 2009 la 5:11 pm

    nu mi-e rusine sä spun cä sint romän adevärat i-mi ibesc tara si neamul dar stresul de zi cu zi al rominului tescoate de pe orice fägas.

  6. 6 Gossyp Aprilie 11, 2009 la 9:26 pm

    Da e frumoasa dar daca ar lua cineva masuri sa devnina si mai buna ar fi bine.mergeam pe strada si am vazut un om manca un corn cosu era la doi pasi de el dar el a aruncat punga langa cos yo iam spus ca de ce a aruncato acolo si dupa aia am luato si am puso in cos dupa ce am puso m-am uitat la el si am vazut ca sa rusinat,asta e un lucru bun poate a invatat ceva sper sa tineti cont

  7. 7 andreea Martie 5, 2010 la 12:21 pm

    Romania,ce pot sa spun e o tara ce merita vazuta .Ce au celelalte tari ,nimic in comparatie cu ce avem noi romani.Vreti sa va spun ce avem?Avem deluri,munti si campii,manastiri,catredale si biserici,ruine ale cetatilor si castelelor in care au stat si au aparat cu mult curaj numerosi nostri conducatori,muzee,parcuri si statui,ape lacuri si rauri si multe alte lucruri cu care toti romani ar trebui sa se mandreasca.Si inafara de asta avem retete culinare si numeroase traditii trasmisediu generatii in generatii.Voi toti bagati in seama toate nimicurile legate de ce auziti la televizor despre Romania si nu va ganditi la toate aceste lucruri minunate si la faptul ca multi si-au pierdut viata pentru ca noua sa ne fie bine.Pe mine una nu ma intereseaza ce cred altii sau ce lucruri oribile ce apar la televizor despre romani eu sunt mandra casunt romanca si arfi bine catoti sa fiti.

  8. 8 Marie Bota Iulie 28, 2011 la 8:28 pm

    Mbucur ca sunt romanca , si imi place mult tara mea , dar imi pare rau ca trebuie sa o parasim si sa ne intoarcem odata pe an …si sa stam departe de toti si de familie de ce …………

  9. 10 diana Decembrie 6, 2012 la 2:27 am

    romania cea mai frumoasa tara,oameni primitori ca romani nu mai gasiti…am fost plecata,dar ca in romania nu e niciunde avem o tara minunata ma bucur mult ca am avut ocazia sa vad tot ce e mai frumos din romanaia,,daca aveti ocazia sa va vizitati tara de la A-Z.sa umblati intoate locurile ..nu ezitai …dupa ce iti vezit cu adevarat tara esti mult mai mandru de tara …va pup

  10. 11 african mango juice Martie 29, 2014 la 1:26 am

    Can just consuming a new apple modifications for instance
    supplies benefits of over-all these kind of methods Adiponectin together with Leptin.
    hours long term get begin weight reduction. Consider using a ‘green smoothie’ quick
    with once shows that needed to be very creative in the form of ideal
    weight passing away diet supplement. Until this situation bodyweight may be guidance or perhaps marketing or advertising.
    While you implement this, users dietary aims and achieve these folks each.

  11. 12 antipsychiatry Septembrie 7, 2016 la 11:34 am

    Ce facem sa nu taie nimic din padurile virgine ramase????????????????????????
    Psihiatria e o frauda si trebuie abolita!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  12. 13 Radulescu Delia Octombrie 16, 2016 la 6:14 pm

    Pe mine ma ajuta foarte mult imi a dezvolta cunostintele si sunt clasa a patra si am multe referate despre Tara mea, Romania. Va multumesc foarte mult si,va rog sa ma mai ajutati cand mai am nevoie.

  13. 14 Radulescu Delia Octombrie 16, 2016 la 6:16 pm

    Ador site-ul acesta!!!


Lasă un răspuns

