A nu se “consuma” înainte de… 12 ianuarie 2012

Dragă Ruxx,

Mă întreb ce faci… Mă întreb cât de caldă sau cât de friguroasă e iarna acum… Mă întreb dacă de Crăciun a nins… Mă întreb dacă te-ai schimbat în vre-un fel… Mă întreb cine o fi preşedintele României… Mă întreb dacă s-au mai schimbat actorii de pe scena politică… Mă întreb dacă XXXXX o fi reuşit să câştige Liga Campionilor… Mă întreb dacă Rolling Stones a venit în România… Mă întreb dacă ai reuşit să ajungi la vreun concert Motorhead… Mă întreb dacă l-ai vizitat pe Jim Morrison… Mă întreb dacă tot prin Lăptărie îţi “pierzi timpul” seara, după program… Mă întreb ce mai face A. G. Weinberger… Mă întreb cum mai sună muzica românească… Mă întreb dacă ţi-ai schimbat locul de muncă… Sigur ţi-ai schimbat locul de muncă… D dar poţi să-mi spui unde lucrezi? Mă întreb dacă v-aţi căsătorit… Sau aşteptaţi până pe 13 septembrie 2013? Mă întreb ce-ţi fac fetele… Mă întreb dacă te mai ocupi de blogul tău… Mă întreb ce-ţi fac prietenii… Mă întreb dacă ţi s-a schimbat în vreun fel viaţa după intrarea în UE… Mă întreb dacă te-ai lăsat de fumat… P Mă întreb dacă ziarul Cotidianul încă mai scoate cărţi miercurea şi dacă a făcut vreo ofertă specială şi pentru rafturi sau biblioteci… D Mă întreb dacă l-ai dus pe Cip pe Old Trafford… şi la vreun concert Manowar… Mă întreb dacă 01 ianuarie 2008 v-a găsit la Budapesta, aşa cum v-aţi propus în primele zile ale lui 2007… Mă întreb dacă ai schimbat apartamentul de 2 camere… Mă întreb dacă ţi-ai luat motor… D Mă întreb dacă Cip şi-a luat maşină… Mă întreb pe unde v-aţi mai plimbat în tot acest timp, ce-aţi mai vizitat… Mă întreb dacă-mi vei da vreun răspuns… în ianuarie 2012.

Cu drag,
Ruxx

>> Insemnare preluata de pe blogul My private…😀 world   Ruxx, Bucuresti_

0 Responses to “A nu se “consuma” înainte de… 12 ianuarie 2012”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

