Imi iau si eu Zestre pentru Europa

Primele amintiri, la bunici (pana la 7 ani am crescut la bunici – parintii munceau iar bunicii adorau nepotii) imi e intimparita in minte o imagine: m-am impiedicat, am cazut in iarba, (aveam vreo 5 -6 ani) cand am ridicat ochii eram la acelasi nivel cu o mare galbena, era papadie inflorita.
A urmat gradinitza, aici imi aduc aminte ..am facut prea mult: 2-3 saptamani, cred. In prima zi am plans pana a venit mama sa ma ia, apoi dupa ce m-am obisnuit a fost bine. Si pe atunci veneau fetele sa ma ia de acasa: surorile gemene (nu mai tin minte cum le chema) plus Ioana. Tin minte foarte clar cum, eu intre gemene pe masa stand in fund -copii nu va ganditi la prostii, privind la diafilme (cei nascuti in epoca dvd nu stiu despre ce vb) si priveam atat de profund, somnor mai era si cald prin urmare dormeam pana ma trezeau fetele ca s-a terminat. Scurt dar frumos…Sa povestesc si de cozile la butelii si lapte? Nu are rost am scris AICI ceva putin.
Eram si copkii prosti (eu si fratemiu). Bunicul meu era paznic la CAP iar seara cand venea de la munca, evident, trebuia sa aduca ceva la nepoti: obsesia noastra gumele turbo (poze in curand). Le arunca prin curte, asa mai la vedere si, incepea sa ne certe ca nu stiu unde “am facut mizerie”, doamne ca prosti mai eram…

>> Citeste mai departe pe blogul Nimic nu e intamplator, totul e cu un rost! – Cristian Tudosa, Iasi_

0 Responses to “Imi iau si eu Zestre pentru Europa”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

